9 marca 2013

klasyczny kok francuski


Heeej :*
Jeśli szukacie sprawdzonego sposobu na elegancką fryzurę z klasą to postawcie na klasyczny kok francuski. Jego wykonanie zajmuje dosłownie kilka chwil i sprawdza się w każdej sytuacji! Zobaczcie jak wykonać to upięcie krok po kroku!

Krok 1 : Po myciu wetrzyj w włosy preparat zwiększający ich objętość lub po prostu myj włosy rzadziej i używaj delikatnego szamponu, aby za bardzo się nie przetłuszczały, tym łatwiej zrobisz koka.

Krok 2 : Następnie, zbierz swoje włosy i podnieś je prosto do góry, jak na zdjęciu. Nie musisz używać szczotki, gdyż teraz są modne ”niechlujne koki”.

Krok 3 : Zwijaj włosy kręcąc je wokół własnej osi aż do kilku centymetrów powyżej ich nasady.

Krok 4 : Owijaj włosy dookoła siebie aż utworzy się z nich luźny kok na czubku twojej głowy.

Krok 5 : Przytwierdź kok do reszty włosów za pomocą wsuwek. Powinien być on luźny, ale zabezpieczony przed rozburzeniem się. Na koniec wyciągnij drobne kosmyki włosów, aby luźno zwisały z upięcia, ponad twoją szyją i wokół twarzy. Dzięki temu fryzura wygląda, jakbyś nosiła ją od rana. Powodzenia.

EFEKT :



Krejzoolki ;*

                                                                     

2 komentarze:

  1. Te koki wyglądają wspaniale, ale u mnie niestety nigdy nie wychodzą - za dużo mam włosów :<

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam za to za cienkie włosy na tego koka bo mi taki malutki wychodzi ;<
    http://besmilexd.blogspot.com/ <--- Zapraszam na mojego bloga ;]

    OdpowiedzUsuń