8 marca 2013

Birthday

Urooodziny. Co roku każdy z nas je obchodzi ;)  W tym roku moje urodziny były wyjątkowe, a  prezent całkowicie niespodziewany. Wszystko wydarzyło się na zbiórce harcerskiej. Madzia, Oliwia, Angelika i Gabrysia to one sprawiły mi przyjemność i za to je KOCHAM <3 Na początku udawały, że zapomniały o moich urodzinach hahah to było nawet śmieszne :) Powiedziały mi, że nie mają dla mnie prezentu, że jest kryzys i w ogóle. Ja na to zareagowałam spokojnie i bez wyrzutów, bo przecież nie zależy mi tak bardzo na prezencie, ponieważ liczy się sam gest oraz życzenia. Ale wydawało mi się, że coś kryją, dziwne miny, odruchy, wychodzenie i przychodzenie wiedziałam, że coś się kroi. Nagle ich wszystkich nie ma, kilka minut później słyszę głosy TERAZ , NO CHODŹCIE , RAZ DWA TRZY ! Byłam przerażona, bo uwierzyłam w poprzednie kłamstwa i nie wiedziałam jak się zachować ani co mam powiedzieć gdy zaczęły mi śpiewać STO LAT  i podarowały prezent. Strasznie mi się podoba ramka a w niej zdjęcia przypominające same dobre i szczęśliwe chwile które razem przeżyłyśmy. No i oczywiście jak zawsze obowiązkowo coś słodkiego, tym razem padło na KINDERKI :




2 komentarze:

  1. Haha udane twoje koleżanki ;d
    Fajna taka niespodzianka ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuujemy <3
    mi tez sie podoba ; *

    OdpowiedzUsuń