6 marca 2013

Choreee

Heej blgowiczee <3

Dzień jak co dzień ....
Obydwie chore siedzimy w domku i piszemy sobie razem na fejsie all day all night na laptopach i zamiast się kurować to się nie kurujemy hahhahah . Włamujeemy sie do kont Gabrysi i mamy ja w dupie właamy zawsze są modne i będą ; d to nie nasz wina ze ma takie proste hasła no nie były proste ale zgadłyśmy . Włam na photobloga na blooga i chybaa tyle. Dodaawanie jej wieśniackich zdjęć, ale najgorsze są niestety zemstyy. Jutro następny dzień razem w domku chore, ale do szkoły no i tak się nie chce chodzić, ale tez z drugiej strony w domku troszeczke nudnoo. Jutro pewnie będziemy miały nowe zwariowane pomysły . Będzieeemy pisać często *jak nam się uda* i zdjęcie może jakieś tez dodaaaamy .
Krejzolki ;*

8 komentarzy:

  1. Yeah :D Włamy zawsze spoko ;pp


    http://what-do-you-call-tomorrow-without-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiadomo ; ) + dzięki za komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja gdzie jestem ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonimie o co chodzi ?

      Usuń
    2. ALE LADNIE
      NIE BRZYDKO BO USUNE
      JESTEM ZALOGOWana
      I USUNE
      PAMIETAJ LADNIE
      JESTEM AGRESYWNA
      WIESZ ZE PATRZA NA NASZ BLOG ROSJANIE HAHAHAHAH


      Koffam <3

      Usuń
    3. tez patrza na nasz blog rosjanie <3

      Usuń